fokkoenmarieke.reismee.nl

We zijn op weg!

Lieve allemaal,

afgelopen dagen zijn we druk bezig geweest met inpakken, gedag zeggen en voorbereiden op ons grote avontuur. We hebben veel lieve berichtjes ontvangen van vrienden en familie, bedankt daarvoor!

Vanmiddag zijn we op Schiphol uitgezwaaid door onze ouders en zussen, Pim, Reinder en Anne. Na wat onvermijdelijke tranen gingen we vol goede moed en ontzettend veel zin de douane door.

Inmiddels zijn we op het vliegveld van Kuala Lumpur en hebben we dus de eerste 12 uur vliegen er op zitten. Het was een prima vlucht gevuld met eten en films kijken. Nu hebben we 2 uurtjes om de benen te strekken voor we de tweede set van 12 uur in gaan. We zullen morgen om 23.00 uur Nieuw-Zeelandse tijd aankomen (13.00 uur Nederlandse tijd).

We zullen de komende dagen bezig zijn met het kopen van een auto en met de eerste sollicitatiegesprekken. We gaan ons best doen om jullie op de hoogte te houden van de ontwikkelingen hier zonder jullie te overspoelen met ellelange verhalen.